Partners in Energie
Burst k Uqqa Rj Juw0 unsplash

De vernieuwde en verbeterde Mijn Partners in Energie is live

Op deze pagina lees je de belangrijkste vernieuwingen en verbeteringen op de bèta versie van Mijn Partners in Energie

Inloggen

Inloggen op de bèta versie van Mijn Partners in Energie gaat op een nieuwe, veilige manier, via Dienst Veilige Toegang (DVT). Partners in Energie is de eerste toepassing die instapt op deze dienst. Eenmaal ingesteld ben je klaar voor de toekomst omdat je met dat account de komende tijd op steeds meer diensten kunt inloggen die EDSN namens de gezamenlijke netbeheerders beschikbaar stelt. Dat is wel zo makkelijk! Meteen aan de slag met inloggen? In deze handleiding vind je meer uitleg. Heb je een vraag over het inloggen via DVT? Op deze pagina vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Welkomstpagina

De hoofdpagina is opnieuw vormgegeven waardoor deze niet alleen gebruikersvriendelijk is, maar ook rustiger oogt.

  • Zo kan je het menu in- en uitklappen en ook in een oogopslag zien of je nieuwe tickets hebt.
  • De groene stippen geven aan of de functionaliteit in de bèta versie beschikbaar is. Staat er geen groene stip dan wordt je automatisch doorgeschakeld naar de oude versie van Mijn Partners in Energie.
  • Natuurlijk zijn alle voor jou belangrijke onderwerpen met één muisklik te benaderen.
Hoofdpagina

Ticketoverzicht

Ook bij de tickets hebben we een aantal nieuwe features toegevoegd die je werk makkelijker en overzichtelijker maken.

  • Zo kan je een ticket met 1 muisklik kopiëren.
  • Je kan zelf aangeven hoeveel tickets je in je overzicht wil zien.
  • Vanaf nu heb je ook de mogelijkheid om op 15 manieren te filteren. Zodat je altijd de voor jou relevante informatie in één oogopslag zichtbaar hebt.
  • Ook kan je bulkacties uitvoeren, zoals het sluiten van tickets en het toewijzen van tickets aan een behandelaar of team. Wel zo efficiënt.
Tickets overzicht

Ticket aanmaken

Het aanmaken van een ticket gaat nu sneller en makkelijker. Doordat het ticket alle nodige informatie bevat kan deze sneller worden afgehandeld door de netbeheerder.

  • Als je de EAN invult, vult Partners in Energie automatisch ook de naam van de netbeheerder in. Ook krijg je op tijd waarschuwingen als je per ongeluk een fout maakt. Bijvoorbeeld wanneer je een cijfer uit een EAN vergeet.
  • Ook krijg je te zien of er al storingen voor deze EAN bekend zijn en of de melding misschien al door je collega is gedaan. Zo voorkom je dubbel werk.
  • Twijfel je over de categorie die je moet kiezen voor een ticket? Partners in Energie helpt je op weg door bij de subcategorie die je kiest relevante artikelen te tonen. Zo kun je gemakkelijk controleren of je wel de juiste categorie en subcategorie kiest en voorkom je dat jouw ticket bij een verkeerd team terecht komt of vertraging oploopt.
  • Tot slot, als je meer van dezelfde soort tickets moet aanmaken, dan hebben we nu een handige knop waarmee je een ticket kan kopiëren. Scheelt een hoop dubbel invulwerk.
Ticket aanmaken

Tevredenheidsonderzoek

Om onze dienstverlening te verbeteren, hebben we jouw feedback nodig. En daarom hebben de manier van feedback geven bij het afhandelen van een ticket veranderd.

Wanneer je een ticket afsluit, dat kun je nu als gebruiker zelf doen, verschijnt er een pop-up om het Tevredenheidsonderzoek in te vullen (voorheen CES).

  • Bij een normale afhandeling kies je voor ‘Oké’. Eén klik en je bent klaar.
  • Ben je uitzonderlijk tevreden over de afhandeling, dan kies je voor ‘Vlot’ of ‘Super!’.
  • Ging de afhandeling van het ticket niet zoals verwacht of gehoopt en zie je ruimte voor verbetering? Dan kies je voor ‘Moeizaam’ of ‘Zeer moeizaam’. Hierna worden meer opties getoond om verder uit te vragen wat er verbeterd kan worden.
‘De uitvraag van de CES score is echt veel chiller geworden.’ - Gebruiker pilotgroep bèta-site
Tevredenheidsonderzoek

Kennisbank

In onze kennisbank vind je heel veel artikelen over uiteenlopende onderwerpen. Ben je opzoek naar informatie over een specifieke categorie? Dan is dat vanaf nu een stuk makkelijker en sneller te vinden.

  • Open je een kennisbankartikel dat je graag wilt lezen, dan zie je nu ook gerelateerde kennisbankartikelen waarin je misschien ook geïnteresseerd bent.
  • Daarnaast zijn we de afgelopen periode bezig geweest met het verbeteren van bestaande kennisbankartikelen en gaan we de komende tijd nieuwe artikelen toevoegen. Zoals over KV NAW gegevens en de fysieke status van een aansluiting.
Kennisbank

Nieuws

De nieuwspagina is in een nieuw jasje gestoken, een nieuw uiterlijk maar dat niet alleen.

  • Je kunt binnen nieuws nu ook filteren op categorie en sorteren op datum.
  • Ook zie je vanaf nu kennisbankartikelen gerelateerd aan de categorie van het nieuwsbericht. Wel zo handig wanneer je meer inhoudelijk kennis wilt over een bepaalde categorie.
Nieuws

Contactpersonenregister

Het contactpersonenregister is het centrale register voor de energiesector waarin voor alle belangrijke marktprocessen per marktpartij is vastgelegd bij wie je moet zijn. Dit register is nu een stuk overzichtelijker en, wanneer je daar de rechten voor hebt, te benaderen via Mijn Partners in Energie.

  • Daarnaast kan je als superuser nu eenvoudig nieuwe contactpersonen aanmaken of bestaande contactpersonen wijzigen.
  • Alle gegevens zijn nu te vinden op één pagina, door te klikken door de tabjes kom je terecht op de juiste pagina.
  • Vanaf nu kun je als superuser contactpersonen toevoegen welke alleen voor het CPR zijn: hiermee worden dus geen nieuwe gebruikersaccount aangemaakt op Partners in Energie.
Contactpersonenregister